I'll grow back like a starfish

jag får en extrem klump i magen och ont i hjärtat när jag lyssnar på antony & the johnsons. jag är så imponerad, hur kan man skriva låtar som berör på det sättet? jag längtar och längtar, för om en dryg månad sitter jag där och ser honom live. det går knappt att förstå, jag tror inte jag förstår själv än vilken jävla grej det kommer bli. (synd bara att det inte blev något för lillan, PUSS)

allt känns inte jättebra förresten. jag börjar fundera på vad fan jag ska göra med mitt liv och jag vet seriöst inte. har jag ens några drömmar?
 jag avskyr sådana här deppiga vinterkvällar, men dom är sjukt nödvändiga. jag borde fan sluta tänka, göra mig av med alla onödiga tankar som bara kommer. jag klarar inte av när saker händer som inte borde hända, och saker som borde hända inte händer. idag är jag opepp på människor som inte bryr sig om någonting, som helt plötsligt inte bryr sig överhuvudtaget och låter det gå ut över andra. helvete heller att någon annan ska förstöra för mig.

och jag vet seriöst inte om jag ska vara glad eller ledsen.     ?


Kommentarer
Postat av: lillan jävel!!!!!!

du ska vara glad för du ska fan se antony!!! och inte jag!!!! aaahhhh. piss piss. arg är jag. men inte på dig inte.och sen ska du vara glad för OM du vill så kanske du kan dela lägenheten med mig om du vill vill kan känner för det det vet du. när du känner att du kan. det är väl gött. fatta vad mycket sparris vi skulle äta. och snart är det sommar. och vi har haft en fin helg, och sen ska du vara glad för I LUV U potatoe.

2009-02-15 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0