shake that bird right out of me, that bird, that bird

jag beställde yeah yeah yeah's biljett igår, 8 maj på debaser. en vecka innan det är det bob hund på trädgårn och någon gång efter yyys blir det förhoppningsvis london. mmm, älskar att spendera pengar, haha.
just nu sitter jag och dricker min tredje kopp kaffe och lyssnar på shake that devil med antony, som var typ bäst i torsdags. drömmer mig tillbaka till konserten, och längtar till augusti.

idag måste jag köpa ny mobil. gud så roligt. min gamla (som för övrigt har legat i toalette, huhu) har slutat fungera, högtalarna har gått sönder. jag ska köpa den billigaste mobilen jag hittar, och det enda jag behöver är att kunna ringa och sms:a. det känns så sjukt onödigt och typ 14 år att köpa den där snygga mobilen med alla coola funktioner. nej, jag lägger hellre pengar på något annat. en roberts radio, till exempel.


idag ska jag vara ambitiös och gå och hämta massa kurskataloger, och se om jag ska söka några kurser inför hösten. har inte den blekaste om vad jag vill plugga, det enda jag kan tänka mig är typ filmvetenskap. eller musikhistoria kanske. jag vill flytta till berlin. helst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0