I really don't know how I came here, I really don't know why I'm staying, I am walking the cow

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag dör en tjej på mitt jobb blev medlem i gruppen "Stöd Scan, ät en vegan!" på facebook.
Alltså seriöst, jag blir så jävla arg, det finns så mycket korkat folk i den är världen (missuppfatta mig inte, jag menar inte att blandkostare är så korkade, utan att man är korkad om man går med i en sån här jävla idiotisk grupp). Det finns en gräns för fan. Jag blir så trött på att det är helt OK att hoppa på veganer och snacka en jävla massa skit och kalla oss för saker, men så fort vi säger någonting till eller om en blandkostare, NÄ DÅ JÄVLAR blir det bråk. Jag fattar inte skillnaden. Visst, det finns skitmånga dumma veganer som ska göra påhopp och kalla folk för "köttisar" (ett uttryck jag avskyr över allt annat), och bara snacka massa skit om folk som äter kött. Men samtidigt finns det så många idiotiska människor som äter kött som beter sig exakt likadant mot veganer. Detta är fel. Jag tycker inte det är personen det är fel på, det är ju personens åsikt jag inte håller med om. Eftersom jag står för min åsikt som vegan, så tycker jag att alla människor ska få stå för sin åsikt, vad de än tycker (även om jag inte håller med om åsikten).
Men jag blir så jävla tröttttttttt på att folk skriver extremt brighta saker som "om gud inte ville att vi skulle äta djur, varför är dom då gjorda av kött?" Liksom hahahahaha, så kass & fruktansvärt jäkla oseriöst.

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=42191571383&ref=nf



Kommentarer
Postat av: olle

WORD SISTER! haha älskar det där fantastiska sista citatet...

2009-11-10 @ 18:06:27
Postat av: oskar

HAHAH :D ilska!! bra!



2009-11-11 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0