MANNY & MECHE

alltsåååå, Grim Fandango, typ det bästa som någonsin skapats ungefär.
haha jag är INTE dataspelstjejen (har bara spelat typ Sims, Wolfenstein & Knytt, liksom hallå)
MEN; Grim Fandango är så sjukt himla bajsbra.
jag och tom förfestade till soundtracket när jag var i Berlin, och plötsligt hade vi suttit i typ två timmar och bara snackat om spelet, alla olika ställen, personer och världar man kommer till. åh vad jag saknar det.
synd att min dator är dum och att det inte går att spela (ska fan fixa det nu, dör av abstinens typ, MÅSTE)

det sjukaste är, att tom hade läst att Tim Burton snackat om (för typ två år sen dock) att göra film av spelet. ALLTSÅ FATTA vad bra det varit, åååå gör inte tim burton film av grim fandango så gör jag det!



gänget.

Kommentarer
Postat av: Eric Dödens

Grim Fandango klassas ju ändå som världens bästa dataspel av många tidningar.

2009-10-06 @ 13:10:06
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0