look out your window, I'm on your street

jag kan inte för mitt liv förstå hur kings of leon kunnat göra en så fruktansvärt usel låt som use somebody. jag vill skrika och hålla för öronen varje gång jag hör den. jag klarar verkligen inte av den.
den låten är så LITE kings of leon det kan bli. blir galen.
ska lyssna på youth & young manhood nu (som för övrigt är med på min lista över album som jag kan lyssna på minst hundratusen gånger), och tänka på the good old kings.

raderade förresten only by the night-albumet från min dator nu också. hehe. 



Kommentarer
Postat av: Eric

Kings of Leon suger. Jäkla boyband.

2009-09-04 @ 23:34:59
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0