will you still need me, will you still feed me, when i'm sixty-four

alltså, tänk om man plötsligt förlorade hörseln. vad hade man gjort?
liksom, ingen musik. inga ljud, ingenting.
man hade ju fått titta på massa film istället, men liksom, vad är en film utan ljud? soundtracket gör ju ofta halva filmen.
nej jag hade nog hellre dött tror jag. eller blivit blind. eller?
jag vet inte.
tänk om man ställdes inför ett sånt ultimatum, vad hade man valt

ska nog inte tänka på det så mycket för jag antar att det inte är något som är särskilt aktuellt ändå after all

Kommentarer
Postat av: Eric

Vill inte ens sätta mig i den situationen..

2009-09-04 @ 03:26:39
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0