i'm sticking with you

just nu tycker jag att livet är så himla fint. men jag har även insett att jag inte kan hålla på som jag gör. jag stressar som en jävla galning, jag flänger från ett ställe till ett annat, och den enda gången jag får tid att andas är typ på bussen eller när jag sover (vilket jag gör väldigt dåligt). när fan blev det så här?
jag tar på mig alldeles för många saker samtidigt, och tror att jag ska klara av det. just nu har jag två jobb (+ ett provjobb på tisdag), en jävla matte-kurs, en häst och massor av grejer att göra i djurrättsalliansen. och det är ju kul. jag vill ju göra allting. varför går det inte ihop? ja sen ska jag ju hinna umgås med mina vänner också. och äta. för det gör jag aldrig längre. har märkt att jag gått ner i vikt, och det känns ju inte så bra.

men på torsdag blir allt bättre. och nästa helg kommer bli fin och jag kommer klara mattekursen och jag kommer kunna sova. mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0