LET'S DO IT A DADA

woo. igår sa jag upp mig. jag sa fucking upp mig från bageriet. HA! så jag har åtta dagar kvar tror jag. jobbar sista dagen nästa torsdag. känns helt sjukt. har jobbat där i exakt fem år nu. några år för mycket..
och idag var jag på min första matte c-lektion och snart ska jag läsa en medicinkurs också. förstår inte vad jag sysslar med. men ah, det blir nog bra. jag ska fan aldrig gå upp 03.30 mer. inte efter nästa lördag. ÅHHH jag är så glad.
 
einstürzende neubauten spelar i stockholm i november, OCH JAG MÅSTE DIT. när jag såg dom 2008 (jag har typ tjatat om det jättemycket) var det det bästa jag varit med om typ. seriöst, bättre liveband går inte att hitta. helt sjukt. MÅSTE. jag lär ju få gå ensam. eftersom typ ALLA har missat världens bästa band. jajaja.

fan vad allt känns bra. förutom en sak. ÅJHHHH

Kommentarer
Postat av: malin

Shit! Stort! Grattis :)

2010-08-18 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0