lyssnar på elvis

vafan, var kom allt det här manshatet ifrån? förstår ingenting. men ah jag har väl inte varit med om något där en man varit ett svin mot mig eller nåt, vad vet jag. konstigt i alla fall, lite sjukt att dra hela mansläktet över en kam.
nu bor jag ensam, tydligen. sanna flyttade ut igår kväll, det känns så sjukt tomt. konstigt, vi har bott här länge nu känns det som, och nu ba är hon borta.
tittade på första avsnittet av Riket igår kväll, INTE BRA när jag var ensam hemma, haha. vågade knappt gå upp och släcka lampan efteråt. men snart flyttar lillan in, det blir fint.
det är julafton på fredag. men jag längtar mest till lördag, haha.
HERRRÅÅÅ puss

Kommentarer
Postat av: lillan

det är inget konstigt med manshatet alls. vänta du bara

2010-12-20 @ 12:00:55
Postat av: lillan igen

skrev ju för övrigt en jättebra anledning på min tumblr. läs det

2010-12-20 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0