J.

Kom hem idag efter fem fantastiska dagar i Malmö, och jag har en stor klump i magen, en jobbig känsla och det här var inte det bästa sättet att välkomnas hem på. Jag orkar inte. Jag klarar inte att förlora dig. Vi har haft fruktansvärd otur tidigare och jag som trodde att det vänt nu de senaste åren. Jag har varit så sjukt glad hela helgen och så kommer man hem till det här. Det enda vi kan göra är att hoppas, men jag orkar inte vänta. Ge mig ett besked nu för jag klarar inte att gå runt och tänka och hoppas, för att sedan få en jävla smäll rakt i ansiktet. Må bra snälla





Älskar dig mest av allt i hela världen ju


Kommentarer
Postat av: sanna

åh lille fina. GET WELL liksom. puss på dig & lillen.

2010-03-31 @ 00:55:15
URL: http://partajanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0