det är väl ingen idé att få massa lön om man inte har tid att spendera pengarna heller.

vilken jävla fool jag var som trodde att allting skulle bli annorlunda när jag flyttade till göteborg. här sitter jag i åsa, som så många andra fredagskvällar och vill inget hellre än att vara i stan och dricka öl. men det går ju inte för jag ska upp om drygt 6 timmar. jag ska gå och lägga mig nu och försöka glömma att jag missar värsta peppkvällen på grund av mitt satans jobb. ja visst jag tycker jättesynd om mig själv men är jag inte värd ett jobb med normala arbetstider nu? fast fan, det handlar väl inte om vad man är värd, det handlar väl om att det borde finnas jobb till varenda människa, men nänä.

åh vad fick mig att tro att detta skulle bli bättre



Kommentarer
Postat av: paj

det blir bättre! jag lovar! jag fick också dra hem tidigt ikväll för att jag fick ett samtal om att jobba imorgon, så det är inte så att man inte behöver skippa peppkvällar för att man bor i göteborg liksom. puss, ses på söndag. (det blir bättre)

2010-05-15 @ 00:42:02
URL: http://partajanen.blogg.se/
Postat av: lillot

allt blir inte bättre för att man bor i stan. det blir bättre när det blir bättre helt enkelt. och tills dess, du bor i en lägenhet i majorna! HUR BRA Ä INTÄ DÄ!! bäst ändå kanske.... tänk om du hade bott i en lägga i typ kortedala. hur ball hade det vart!? nä juste. pusssss, det blir bäst snart

2010-05-15 @ 05:14:45
Postat av: lillot

ha överseende med min kommentar där. kolla bara tiden liksom. har inget emot kortedala så.. men a. majorna är ju böttre. du är också bättre än kortedala. majorna med för den delen

2010-05-15 @ 18:04:25
Postat av: em

hahahha rolig pussssss

2010-05-16 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0