heartland

haha. jag älskar mig och linnea. igår skulle vi göra fruktsallad och titta på film hos henne. gick till hemköp på stigbergstorget för att handla. vi var där inne i typ en timme. fastnade vid "blattehyllan" och tittade på massa spännande saker från andra länder. köpte en falafelsås som luktade lite konstigt. jag köpte även en naturfilm för 80 spänn som inte var jättebra. mm fin kväll. brukar tänka på alla roliga grejer vi gjort när vi var yngre och jag dör typ, haha så roliga. puss lillan <3
nu ska jag till jönköping och träffa fin. mm. i natt drömde jag att någon jag kände satt och lyssnade på the the och jag blev helt galet glad och ba aaaaah det finns nån mer än jag. mm bäst!

hajdo

Kommentarer
Postat av: lilot

haha, puss

2010-10-05 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0