pap

fan vad rädd jag är för att bli som min pappa. jag märker ju att jag är så lik honom på många sätt. okej, utseendet, ja då är vi lika, men nu märker jag andra sidor också. jag är så sjukt konflikträdd. jag kan verkligen inte ta upp saker, om det är något jag vill prata om, om jag har gjort något fel och vill be om ursäkt osv, så går det inte. jag vågar inte. jag vet inte om jag är rädd för vad den andra personen ska säga, eller om jag bara är rädd att öppna mig för någon. jag orkar inte att jag är så reserverad hela tiden. varför skulle jag få hans dåliga egenskaper? mina systrar är inte alls som honom. 
 jag älskar verkligen min pappa, men han gör så många fel hela tiden. han beter sig så dumt, och jag vill verkligen inte bli sådan. jag kommer alltid på mig själv att försvara honom när han gjort något fel. när mina systrar är arga på honom, då tycker jag bara synd om honom. pappa, du måste bli bättre.

Kommentarer
Postat av: luffi

Gooförmidda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 11:18:24
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Erik

man kan inte ärva sånt, det beror bara på uppfostran. så det är bara att försöka ändra sig isåfall :)

2010-10-15 @ 11:32:15
URL: http://erikthorell.blogg.se/
Postat av: malin

& jag är livrädd för att bli som mamma. förstår.

2010-10-16 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0