morning moon

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? hmm. vet inte. 25 kanske? vet inte ju
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? två. är bara kär i en av dom nu
Vad tycker du om kärlek? just nu älskar jag kärlek men innan, sådär
När kramade du någon sist? norbert tidigare idag. eller kramade jag linnea när jag kom hem?
Saknar du någon speciell person? ja min pöjkvän änna
Har du svårt för att bli kär? ja.
När pussades du med någon sist? förra söndagen, SAKNAR
Ångrar du det? haha nej.
Är du singel? nä!!!!!!
När fick du senast en komplimang? vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön? ja

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: hahaha ja
Hånglat med fler än 5 pers: haha ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha ja
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? ja. 2009 för då höll jag på att dö av huvudvärk
Åkt ambulans? ja fast inte akut liksom. men var asrädd när jag skulle få dropp, trodde han skulle sticka sönder mig för vi va på motorvägen liksom
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? ja ett antal gånger antar jag
Slagit ner någon? näää det vågar jag nog inte
Skämts över dina föräldrar? ja haha
Skämts över dig själv? ja 
Sagt jag älskar dig och menat det? jaa
Tar du droger? nej
Dricker du? ja
Vilka kläder sover du i? typ en tshirt
Vad hatar du verkligen? djurplågeri och krig. typ som man alltid skrev i mina vänners bok när man va liten. och religion.
Varit kär? haha men ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja jävla snubbe
Är du ensam nu? nä linnea är i rummet bredvid vi lyssnar på abba
Vill du gifta dig? haha vet inte tror inte det
Vill du ha barn? ja det vill jag nog. inte på ett jävla tag bara

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag. hehe. och peter i lördags
Såg dig gråta? mami
Fick dig att gråta? vet inte
Du delade en cigg med? sanna tydligen men det minns jag inte haha
Du gick på bio med? oj vet inte, olle och mattias tror jag
Skällde på dig? mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nä
Kramat någon? ja
Pussat någon? nä
Sjungit? ja. ABBA
Saknat någon? ja, hela tiden

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä! jag fick ingen kram. fast jag kramade ditt huvud när du satt ner. så det får räknas då

2011-02-21 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0