skoj

1. Hur gammal är du om fem år? 25

 

2. Vem var den sista du träffade? Linnea

 

3. Hur lång är du? 1, 77 typ

4. Vilken var den senaste film du såg? the imaginarium of doctor parnassus. bäst.

 

5. Vem ringde du senast? syrran Anina inatt typ

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag är en ostkaka" tydligen. till anina. men det var mattias som skrev det

 

7. Vad är dagens planer? Kolla på sex and the city med lillan och fixa lunchlåda, sen sova

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och

 

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda sen 19 år

 

10. När såg du senast din pappa? i tisdags

 

11. Vilken ögonfärg har du? Grön typ

12. När vaknade du idag? kl 12. sov för länge.

 

13. Har du någon gång hittat en katt? japp, en sjukt söt kattunge en gång i stallet.

14. Vilken är din favoritplats? vet inte. hemma hos mamma typ

15. Vilken plats föredrar du minst? charkdisken i mataffärer

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i göteborg eller berlin

17. Vad skrämde dig som barn? allt typ. var en mes

18. Vem fick dig att skratta senast? linnea och one three hill på teven. seriöst haha

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nä, äger ett antal

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? om jag är ensam sover jag med pyjamas för då fryser jag, annars utan typ

22. Hur många kuddar har du i sängen? tre

23. Hur många landskap har du bott i? två

24. Har du någon gång spytt på fyllan? mm. typ två gånger


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumper

26. Är du social? det beror på vilket sammanhang. med folk jag känner är jag det, annars lite mer tillbakadragen

27. Vilken är din favoritglass? tofuline choklad

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa! köpa jättemånga roberts radios

29. Tycker du om kinamat? mm. vegegården i malmö

30. Tycker du om kaffe? JA!!!!!!!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? höger

33. Kan du spela poker?

34. Tycker du om att mysa? mhmmmm

35. Är du en beroendemänniska? vet ej hur en sån är

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp. björn!

37. Vill du ha barn? vet inte faktiskt. tror det, men inte på ett bra tag

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? japp. skiträdd när han skulle sätta i droppet

40. Föredrar du havet eller en pool? havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? konserter, öl och kläder. och vinylskivor!!!

42. Äger du dyra smycken? nä.

43. Om du var en låt, vilken låt skulle det vara då? all is love med karen o and the kids för den är min låt.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en sån där rosa vattenmelongodis. tuggar på den nu

45. Vem är den roligaste människan du känner? typ jag, anina och fanny tillsammans. 

46. Välj ett ärr på din kropp? ärret på halsen efter att jag opererade bort sköldkörteln 2005

47. Vad har du för ringsignal? soul kitchen - the doors

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har nerpackat någonstans

49. Flirtar du mycket? haha. NEJ. jag är sämst på att flirta. hur gör man

50. Vart togs din profilbild för din blogg? alltså det är inte jag som tagit den. på buster keaton från typ 40-talet

51. Kan du byta olja på bilen?

52. Är du bra på att hålla ordning på dina blommor? HAHA. nej. vattnar dom nån gång i månan typ

53. Vilken var den senaste bok du läste? den perfekte vännen av jonas karlsson, bäst. läser typ aldrig längre.

54. Läser du dagstidningen? metro på väg till jobbet

56. Sitt-dansar du på krogen när du hör en bra låt? mhmmm!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? lyssnar bara på p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min signatur när jag köpte nåt med kort igår

59. När var du i kyrkan senast? oj. det var längesen!

60. Vilken spårvagn åker du mest? 3an och 9an. mest trean tror jag

 

hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0