ojdå

Haha, jag är så jäkla störd ibland va. Blev jättejättefull i lördags och hade en händelserik kväll. Tacos, öl och tequila, dans på rio rio, sjungandes A day in the life av Beatles med en britt, vinglade till svartklubb tidigt på morgonen, hånglade lite (borde jag kanske inte gjort men fan) åkte vagnen hem och pratade med en kille med annat ursprung om hans liv och hans problem (han var typ tvingad att vara gift och ha barn och han mådde skit och nu hade tjejen stuckit med barnen) och han sa att vi hade det så mycket enklare, klättrade upp från spårvgansplattformen (jag tar aldrig den vägen annars, men att klättra där i leran var tydligen en bra idé).
Ja, jag hade en kul kväll helt enkelt. Men idag har jag lite ont i revbenen, vet inte vad jag gjort.. Ah. Lite måndagsångest faktiskt, men samtidigt känns det så himla skönt att jag inte bara har Mattias i huvudet längre.
I lördags råkade jag donera 1000 kronor till Dinas Ark, fast jag bara skulle donera 100. Det känns ju sådär. Jag hoppas verkligen att de kan föra de 900 tillbaka till mig.. Ahh blir så trött på mig själv ibland.
Igår sov jag hela dagen förresten. Alltså till kl 20 på kvällen sen gick jag och la mig igen 21.15.
Trött. Ska nog sova snart igen. Hade helst inte sovit ensam dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0