animal liberi

Var i milano torsdag-måndag. hade det så himla bra. Bodde med fyra kattbebisar + två stora katter. En av bebisarna dog, så hemskt.
Gick på demo mot Harlan, helt jävla amazing att 5000 personer kom och protesterade. Vi ville storma stället men det var ingen annan som var på :(((( Blir helt varm i hjärtat när så många människor står upp för djuren. I Sverige finns det ju hur många som helst som är emot djurförsök men inte fan skulle de komma på en demo. Jävla fegisar.
Allt annat är ångest typ. Är hemma från jobbet idag för jag är sjuk, jag har fan varit förkyld halva detta året typ. Inte så gött.
Har ingenstans att ta vägen om en månad. Önskar att jag inte var så krånglig utan mer enkel. Men ska man verkligen behöva hyra ett sketet litet rum hos någon man inte känner för en jävla massa pengar? Nej jag tycker faktiskt inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0