history of our love

mina senaste veckor i bilder:

hängde med fint folk.
fyllde 19 år och fick söta örhängen på posten av världens bästa.
gjorde vegansk smörgåstårta för första gången & den blev finemang
firade påsk i slottskogen med fint folk


April är här och våren likaså. Jag lyssnar på daniel johnston och röyksopp mest hela tiden och tänker inte så jättemycket. Det mesta flyter faktiskt på och jag är nästan förvånad. Det brukar det väl inte göra. Framsteg?
 Jag tänker på Berlin hela tiden. Jag vill verkligen spendera hösten där. Jag riktigt ser framför mig hur vi har det helt jättebra med öl och mat och tyskar och hur vi råkar hamna på dom där konstiga gatorna vi inte borde vara på och åh åh vad jag vill vara där. Nu ska jag skriva brev till min bästis och hoppas att hon vill lika mycket som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0