losing my head to hollywood, my liver to london, my youth to tokyo

Vi ska på fest med tema film på lördag, hos folk man inte träffar så ofta. Det bästa temat jag kan tänka mig men jag kan inte bestämma mig vad jag ska klä ut mig till. Jag har hur många idéer som helst, men antingen är dom för svåra att genomföra eller så kommer ingen fatta. Jag hade gärna varit Columbia i Rocky Horror Picture Show. Eller, det skulle vara grymt om jag och linnea klädde ut oss till Mickey och Mallory Knox, hahaha, bäst. Det lutar åt att jag är Crybaby och linnea är Allison, och så går vi runt hela kvällen och är SJUUUUKT kära i varann och sjukt 50tal. Vi har planerat en fin lördagkväll, jag och den där lilla. Vegansk pizza och öl och filmfest och utgång, det blir nog fint det.

Idag är en sån där dag då jag inte gör någonting. Tittar lite i mina Buster Keaton-böcker, lyssnar på Vulture av Patrick Wolf (nya singeln!!!! jag gillar den; http://www.youtube.com/watch?v=Sc6OdeZAOgw), dricker massor av kaffe, och har lite planer på att pyssla lite ochsådär. Har för övrigt bestämt min andra tatuering nu. En vacker liten fin sak som ska hedra min (och lillans) man Patrick Wolf. Jag ser fram emot det. Ser också sjuuuukt mycket fram emot när han släpper sitt nya album. Jag kan inte vänta längre, seriöst. Åh han är så bäst så bäst.




Kommentarer
Postat av: linneajävel

ÅÅÅHH. peppen på lördag känner jag det blir asnajs. peppen på daj å maj å peppen på patte!

alltså. mickey och mallory knox var ju faktiskt jävligt klockrent... ganska enkelt också.eller så. eller ja... vi får se! vi får fiffilura.

2009-04-02 @ 11:25:00
URL: http://hairnetparadise.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

allt bra?

Kram

2009-04-02 @ 11:30:12
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: lillan

alltså kan emelieliljeberg-IDOL2009 DÖ????? hon förföljer mig fan överallt

2009-04-02 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0