i was never young

Vad är grejen med min telefonskräck? Jag har tänkt ringa Tele2 i typ en vecka nu, men bara skjutit upp det mer och mer för varje dag. Det är ju något jag MÅSTE göra och jag kan ju inte slippa undan. Men nu tjatade jag på min mammas kille & nu sitter han och ringer åt mig. Schysst!
 Fattar inte varför jag tycker det är så jobbigt, det är ju bara när det har med mig att göra, när jag ska göra samtal som är personliga. På jobbet kan jag prata i telefon hur mycket som helst.
 För ett tag sen skjöt jag, i flera veckor, upp att ringa och boka massagetid. Och jag måste egentligen ringa min läkare men jag gör det inte. vad är det som är så farligt liksom? Inte ens jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0