Jag är inte nykterist men fan, funderar på det lite kanske hehehe

Jag är jävligt less på alkohol. Förstår inte hur ett jävla gift kan ta upp så stor plats i en människas liv. Jag blir så frustrerad när det inte finns någonting att göra åt det, man försöker hjälpa men ingenting hjälper.
 Blir trött när folk sitter och säger att dom var fulla med sina föräldrar på julafton, för det hade jag själv aldrig velat. Liksom, kan man ALDRIG ha trevligt utan att dricka?
 Att ljuga om sina alkoholvanor (ja det har jag själv gjort, alldeles för många gånger), att ljuga för sig själv gör mig så sjukt förbannad. Hur kan det där giftet vara viktigare än ens familjemedlemmar?

Åh, jag vill bara göra slut på sjukdomen alkoholism & helst av allt vill jag förändra dagens alkoholkultur. För att inte kunna vara sig själv utan alkohol är fan inte ett bra sätt att leva på.

Kommentarer
Postat av: jeanfunkidusch

i hear ya!! håller jättemöe med.

2009-12-28 @ 11:57:03
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0