HAIR

egentligen, hur kommer jag se ut utan drudlarna? det är ju dreadsen som gör mig liksom. vad fan är jag utan dom?
jag gav mig just på dom två stora bjässarna bak på huvudet, dom två, som förr om åren satt ihop som en enda stor BULLE. herrejävlar, dom är stenhårda och jag vill helst inte ta tag i dom, det känns lite för jobbigt, som en för stor utmaning. jag kommer nog ångra mig om en stund, men nu gör jag det. jag bara gör det.
 det går ganska bra, förresten. har fått ut några styckna men om ni tror att det syns någon skillnad kan ni slänga er i väggen. för det syns inte ett piss.

den stora frågan återstår ju. vad i hela friden ska jag göra med mitt hår sedan? jag har ju aldrig kunnat ha någon frisyr, håret har alltid bara hängt där, rakt upp och ner liksom. jag antar att jag får klippa det lite kortare, och bli en slav åt plattången. kanske skulle jag färga håret i någon frän färg, grön eller så? ah. det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0