let me fall out of the window with confetti in my hair

jag sitter och lyssnar på tom waits. så attans fin va.
helgen var sjuk. hahaha. i lördags var jag och sanna fullast i världen och hängde med finnar i parkeringshus och jag ramlade i badkar och hade mig. vi var på sejdeln as usual och det var trevligt as usual.
jag har ont i halsen, tror att jag ska bli förkyld. inte så jättekul kanske, ska ju till stockholm på fredag. min käraste olivia (jag säger bara olivia när jag är riktigt seriös, annars olle) flyttar dit och herregud jag har nog inte förstått det riktigt än. när jag åker därifrån på söndag kommer jag nog kanske förstå det. men jag är inte säker. men man får väl bara leva vidare. skaffa nya kompisar, glömma henne. hahaha.

förresten så är jag besviken på senaste säsongen av nip/tuck. inte alls lika speciell och bra som den varit tidigare. avsnittet igår tyckte jag bara var för mycket, och inte på ett bra sätt, inte det där vanliga nip/tuck-sjuka liksom. that makes me saaad.

livet är ett rövhål sen dör man. HELT ENKELT.

Kommentarer
Postat av: vickan

åh visste inte att du hade blogg!

åh jag vill tpy åka. men om ni flyttar dit sen kommer ja o hälsar på MASSAAAA! när dte är lite varmare.. oh snälla flytta dit!!

2009-02-03 @ 15:48:00
URL: http://palea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0