malmö på cykel

Alltså, moto boy var ju lätt en av de bästa konserterna jag varit på. Rösten. Alltså sinnessjukt. Han är helt fantastisk. Jag blev kär.



Malmö var himla bra faktiskt. Vi fick gjort så mycket, och vi åt sjukt mycket mat; friterade räkor, krabba och kött, pizza med salami och pepperonikorv, hamburgare, fish and chips m.m (ja såklart var allt veganskt). Vi demonstrerade utanför Astra Zeneca i Lund, haha, lite komiskt när 40-åringar pekar finger och försöker köra på oss, samt en pälsdemo utanför "Skinn-city". Vi var på svartklubb i en lagerlokal vid hamnen och dansade på blött rostigt golv och jag har cyklat en himla massa. Vi slogs om kundvagnar på en lågprismarknad och handlade mat i två timmar, för 1600:- till 100 personer. Vi lagade även mat och tårtor till 100 personer, detta var nog det bästa. Det kom fan 95 personer på påskbuffén och jag blir så himla glad att alla gillade all vår vegansk mat.
Vill tillbaka till Malmö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0