Köp ingenting på netonnet.se, I tell yaaaa


Det känns ju kul att bli typ diskriminerad av en kille på Net on net bara för att jag inte vill ha en ful telefon som dom prackat på mig. Jag vill ha den telefon jag köpt, och eftersom den inte fungerar vill jag ha en annan. Jag vill fan inte att någon annan ska bestämma vilken telefon jag ska ha. Då säger han "men är det verkligen så viktigt att ha en rosa telefon, duger det inte med denna som är mycket bättre". VAFAN VILL JAG HA MIN ROSA TELEFON, SÅ LÅT MIG HA DET?????????
(Justja, sen var det en annan på deras kundservice som inte orkade med mitt tjat, sa "jag kommer strax, ska kolla upp detta åt dig", och kom inte tillbaka. HAHA, vilken arbetsmoral va.

Och förresten så är den nya mobilen jag tänkt köpa inte ens rosa, sucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0