-


Sitter & lyssnar på Miike Snow, och ska snart till stan och möta upp Olivia (som numera bor i Landala, jippiiii!) Jag är alltså den sista i hela världen som fortfarande bor kvar i sketna Åsa. Men det blir nog min tur snart. Hoppas jag.
 Har börjat jobba igen, och har efter två dagar fått helt sjukt ont i nacken. Jävla jobb. I januari och februari får vi som arbetar på Åsa Hembageri såkallad "semle-arm" (ja, typ som tennisarm fast man får det av semlor istället). Ganska jobbigt, man blir väldigt stel i högerarmen, axeln, och höger sida av ryggen. 

Har för övrigt fortfarande huvudvärk, och går på dom dära smärtstillande än! Rövroligt! Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; ÄLSKAR MÄNNISKOKROPPEN. VERKLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0