mambo sun

jag.orkar.inte. nexus har blivit halt igen och vi vet antagligen inte om han kommer bli frisk eller hur illa det är. att veterinären inte riktigt verkar veta vad/hur illa det är känns inte heller jättebra. åh min fina bruna kille, hur ska detta gå. det finns knappt något kvar av honom. han är spinkig och har tappat alla muskler, han har ingen rumpa, rygg eller hals kvar och det är så sorgligt att se. jag är så orolig att jag inte vet vad jag ska göra. ännu en sak som gör att jag inte kommer kunna peppa emmaboda. jag kommer bara tänka på att han ska till veterinären på fredag och vänta på att lotta ringer. ååååååh bebis love u. att under flera månaders tid bara gått runt och oroat sig över både hästen och hunden känns fan inte bra. tankarna finns där hela tiden.


Kommentarer
Postat av: linnea

bättre att du säger sådant direkt istället för att skriva det på din blogg. för antar att det är mig du menar.

2010-07-26 @ 11:35:01
Postat av: malin

puss.

2010-07-26 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0