ont.

ok. jag mår piss. har gjort någonting med min skuldra/bröstkorg whatever, någonting där inne är det som är fel. har inte kunnat röra mig ordentligt på hela dagen. antingen har jag sträckt mig i sömnen, eller så är det nån jäkla spänning eller så är det en sån där inflammation som jag fick efter emmaboda förra året. det känns ungefär på samma sätt och JAG PALLAR INTE.
 allting känns så sjukt meningslöst och jag har ingen lust med någonting. när jag stod och mockade i stallet förut började jag gråta och jag orkar verkligen inte må såhär.
 jag hoppas att jag har fel och att smärtan försvinner (nu, tack) tills imorgon. jag hoppas att vädret på emmaboda kommer bli bra, och att jag kommer ha det sjukt bra, hoppas.

Kommentarer
Postat av: melisa

det kommer bli bra på emmaboda <3

2010-07-26 @ 22:13:36
URL: http://melisak.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0