The boatman's call.

Åh jag är så rackans glad. För om cirka två månader blir jag göteborgare, sambo med bästa sanna, grannar med Linnea, Emma & Melisa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Så jävla bra verkligen, fatta hur länge jag har väntat på det här. Inte så kul bara att jag har två stycken jobb i Åsa, men inget i stan.. Haha, men det kommer väl. Jag längtar ihjäl mig. Vi har inte sett lägenheten än, men jag och Sanna hoppas på diskmaskin, platt-tv och badkar.. hahaha. Nä, bara det inte är jättefula möbler så är det lugnt. 
 

Sån jobbig dag, klockan är 14 minuter över 8 och jag har redan ätit frukost och duschat. Och nu har jag ingenting att göra på heeeeela dagen. Vadfan? Skulle jobbat, men dom ringde och hade blivit sjuka så jag fick "slippa". Vill ju jobba. Såå, om någon som läser detta har något jättekul på schemat idag och vill ha sällis så är jag den rätte. Tills dess ska jag lyssna på detta; ett av mina favoritalbum. Puss.


Kommentarer
Postat av: oskar

into my arms är en av mina nya favoritlåtar sedan någon månad haha

2010-03-17 @ 18:29:14
URL: http://jesusarvtagare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0