I feel fine

Jag har blivit sån helggalning. Jag såg fram emot helgen förut också, på ett helt annat sätt eftersom då fick jag träffa den jag älskade. Men nu är det annorlunda - jag är så nöjd att jag kan göra vad jag vill, har ingen jag måste anpassa mig efter osv. Helg nu tack.
Var i Jönköping i lördags, bästa kvällen. Det känns som jag har vunnit någonting. Han blev så jävla ställd och förvånad över att träffa mig på Bongo och jag var så nöjd. Vill ju självklart inte göra honom ledsen, men det kunde han gott ha. Och känslan av att jag inte ville kasta mig över honom var så jävla skön. Och att han inte kunde sluta titta på mig och säga "vad fiiiiin du är, verkligen asfiiin åhh" typ. Ja, nu ser du vad du går miste om.
Har insett att jag inte behöver göra slut med mina vänner (som jag lärt känna genom honom såklart) i Jönköping bara för att jag och han gjort slut. Jag har dom kvar och allting känns så mycket bättre nu.
Ja fan. Jag börjar vänja mig nu. Det är fortfarande jobbigt att inte ha den där personen man alltid har där, som vet allt och som man pratar med om allt. Men. Jag klarar mig.
Mmmm älskar Göteborg också. Bästa staden. puss.

Kommentarer
Postat av: melisa

åh va bra emma :)

2011-10-10 @ 22:40:29
Postat av: lillan

PUSS

2011-10-19 @ 01:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0