samcro

Är sjuk. Fan, har så tråkigt. Är inte ens lite snuvig utan bara helt tjock i halsen och bröstet och haft massa feber. Det är inte kul att ligga hemma å vara sjuk när man vet att man förlorar typ 1600 spänn på det. Jaja.
Tittar på Sons of Anarchy och det är gött. Har redan sett fyra avsnitt idag haha. Är inne på fjärde säsongen nu och vill inte att det ska ta slut. SPÄNNANDE.
Vill ha en motorcykel. Tänk vad fett att kunna åka omkring på sommaren. Lite onödigt dock, men härligt.
Vet inte riktigt vad jag skriver om nu, bara babblar men jag har ju inte gjort något på två dagar så jag är rätt så uttråkad.
Vill att det ska bli helg. Men jag känner ändå att jag inte bara vill ut och festa. Utan, jag vill.. Äh. Orkar inte hoppas, eller anstränga mig. Take it as it comes.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0